Calamiteitendossier

Wat gebeurt er met uw onderneming, uw medewerkers en uw naasten als er iets met u of uw bedrijf gebeurt? Dat ligt deels natuurlijk al besloten in het testament, maar om het nog wat concreter te maken, kunt u een calamiteitendossier aanleggen. Het calamiteitendossier bevat alle gegevens die uw nabestaanden of opvolgers nodig hebben om uw onderneming voort te kunnen zetten.

Wij helpen u een calamiteitendossier aanmaken

In een gesprek met uw Biemans adviseur doorlopen we uw onderneming en bespreken we de gevolgen voor uw organisatie als er onverwachts iets met u, een van uw medewerkers of uw bedrijf gebeurt. Dat kan een ongeval zijn, een sterfgeval, maar ook een brand. Alle actiepunten worden vastgelegd en samen met kopieën van belangrijke documenten opgeslagen in uw digitale calamiteitendossier. Mocht u of uw organisatie iets overkomen, dan is het dossier de basis voor de continuïteit van uw bedrijf.

telefoon

Bellen met elkaar?

0413 21 69 21

Meer weten? informatie?
Direct een afspraak inplannen?

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Bekijk andere diensten

Geen zorgen en gedoe, wat kunnen we uit handen nemen?

Groei realiseren, aandacht geven aan wat er echt toe doet.

Uitvinden wat belangrijk is, weten waar je aandacht aan moet geven.

Begin met typen en druk op enter om te zoeken